Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΚΟΥΝΕΛΑ...

Εδώ και κάποιες ώρες η ομάδα των Τουρλουμπουκίων βρίσκεται στην επικαιρότητα λόγω των επίμαχων φωτογραφιών που έφερε στη δημοσιότητα το STAR Κεντρικής Ελλάδος. Μάλιστα υπάρχουν αμφιλεγόμενες απόψεις για το αν ή όχι οι παίκτες της ομάδας είχαν αντιληφθεί την παρουσία κάμερας μέσα στο club. Σε ερώτηση που έγινε πριν λίγη ώρα στον goalkeeper των Τουρλουμπουκίων Γκουνέλα, από το TRT, σχετικά με τις επίμαχες φωτογραφίες που φαίνεται ότι ποζάρει στο φακό απάντησε χαρακτηριστικά:

''Πραγματικά είναι γελοία αυτά που γράφονται και λέγονται. Εγώ ουδέποτε πήγα σε εκείνο το club και στις φωτογραφίες δε διακρίνεται το πρόσωπό μου, όπως ούτε και εκείνα των συμπαικτών μου. Όλα είναι συκοφαντίες. Εκείνη την ώρα ήμουν σπίτι μου μαζί με το συζυγό μου στο Polokatwe. Ρωτήστε τον Αμπντούλ αν θέλετε...''

Ιδού οι επίμαχες φώτο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: